29 mars

Nu har jag varit usel på att skriva igen, men det har inte riktigt funnits tid till att sitta här. är ju så mycket annat som ska fixas!

Nu är bebisrummet i princip helt färdigt.. sängen står bäddad, vaggan har pappa kört hit, så nu är den också bäddad. Alla kläder är tvättade. Så nu är det bara lite småfix kvar.

Det har hänt mycket roliga saker det sista, trodde inte att det skulle vara så här roligt att gå hemma, rastlös har jag inte heller hunnit att bli.

Hela helgen har varit riktigt bra, i fredags firade vi Jims bror som fyllde 20. På lördagen åkte jag, Jim pappa och min syster till falköping och firade Sarah som fyllde 13.
På kvällen blev det grillning hos Jessica med en massa annat roligt folk.

Hela söndagen bestod av sol och hundträning. Vi åkte ut till Carola och Patrik som bor på landet. Medan killarna tränade hund satt vi i solen och drack kaffe och tjötade skit.
Så skönt att bo så som dom gör, hundarna kan springa fritt ute hela dagarna, det hade ju Ozzy älskat. Men han får nöja sig med att springa fritt någon timme om dagen iaf :)
Efter 6 timmar där tyckte vi att det var dags att bege oss hemåt och fixa lite käk. Då kom pappa på oanmält fikabesök, alltid lika trevligt när det kommer någon och hälsar på. Så stannade han och tjötade i någon timme.


Nu har Jim varit ledig tisdag, onsdag också, så vi har fått ännu mer vettigt gjort. Rensade på vår vind i tisdag, det var ju välbehövligt kan man lugnt säga. Vi slängde 13 mattor, ett soffbord, en kartong med krukor, gamla skoställ och en hatthylla, gamla persienner.. en HEL sopsäck med mina skor. haha fattar inte vad jag har fått alla skor ifrån.. och då har jag ändå säkert 10 par som jag ska ge bort. Men men, det är verkligen så skönt att bli av med massa bröte.

Igår blev det en lunch med Lanja och Jessica.. och massa prat. Måste ju passa på att umgås nu när man har tid, sedan vet man ju inte :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0