9 oktober

Snart har denna helg passerat, förstår inte varför helgerna ska gå så otroligt fort! Men jag har iaf haft en riktigt bra helg och då känns det alltid lite bättre.

Blev lite mys i fredags med god mat hos Jims föräldrar.
Igår började dagen med att vi åkte ut till klubben och kikade på tävlingarna, var mest apellen jag ville se och bra gick det för dom.. Karin med sin rottis blev uppflyttad, så himla skoj!

Sen var meningen att vi skulle åkt hem, men istället åkte vi med Emma & Elias ut till torpasten hus och fikade lite, jätte mysigt var det. Hem och fixade käk, sen begav sig Jim till sina kompisar.

Emma & Lita kom hit på besök, gick en promenad med busarna.. roligt att se hur duktiga dom är när dom är tillsammans! Sen satt vi här och tjötade, fixade oss.. åkte hem och lämnade Lita och begav oss mot staden! Dead by April på Egde!! Riktigt bra.. glad att vi gick dit faktiskt, dom var jätte bra live.
Förstår dock inte, kan inte varit speciellt många som var jätte engagerade i att lyssna, vissa var upptagna med att hångla, andra med att ta 1000 kort och resten stod bara och knuffade på varandra som idioter. Lite onödigt. Man märker allt så mycket tydligare när man är ute nykter.

Men jag och Emma fick en bra kväll.. inväntade våra pojkar efter och åkte hemåt. Somnade nog klockan 3 inatt, känns idag att jag inte är riktigt van vid det. Huvudvärk, kanske blev bakis på alla andras ångor?

Nu ska vi upp till mammsen och pappsen och hälsa på lite, sedan får vi se vad resten av dagen har att erbjuda!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0