15 oktober

Veckan som gått har bjudit på en massa roliga saker.. inte nog med att jag varit ledig, Jim var även ledig tisdag-onsdag vilket gjorde ledigheten ännu bättre =)
På dom dagarna han vi hitta på både roliga saker och myst en massa.

Var hos Anders & Solveig och hälsade på en kväll, vi käkade pizza där och pratade en massa. Alltid skoj att umgås med vänner.
Har även varit ute hos Kicki och hälsat på, fick se deras sjukt fina övervåning som nu är färdig, inte alls avundsjuk! NEJ DÅ =) Haha, men RIKTIGT fin är den. Får åka ut i veckan som kommer igen så jag får se den med alla möbler uppe också.

Har hunnit med två husvisningar, dock var inget av dom något för oss.. känns som hus är väldigt långt bort nu, men men rätt som det är dyker det väl upp något hoppas jag.

Igår kom jag och Ozzy upp i tid, så det fick bli 5 km på kransmossen. Sedan började jag plocka in våra utemöbler inför vintern.. städade hela lägenheten. Ozzy fick sig en genomkörare i skogen.. sen åkte vi upp till Jessica & Turbo en sväng. Kvällen avslutades med mys!

Och jag måste ju bara tillägga att efter alla år vi bott i lägenheten har vi ÄNTLIGEN fått upp en taklampa i sovrummet, haha =)

Nu är det jobbhelg next!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0