12 maj

Igår var en ledig dag.. jag gillar lediga dagar ;)
Promenader med ozzy.. det blev träning, joggade i 40 minuter sedan blev det styrketräning och ytterligare 10 minuter motion, härligt! Åkte hem, fixade mig och vidare till kursen "vardagsbalans" heter den. Såg faktiskt fram emot den igår.

Efter det drog vi ut till klubben.. MEN precis när vi kommer dit drar ett jäkla oväder in. OTUR! Men det blev lite fika och tjöt med dom andra under tiden och trots vädret så fylldes stugan på med folk. Så fort det slutat regna drog vi ut och träna.. måste säga att det gick riktigt bra. Ozzy har ett jätte fint fotgående =)
Vi pratade även om att börja träna in platsliggandet och trygga honom i det.. vissa tror ju att det bara är att gå ut och lägga hunden och lämna den där med alla andra hundar.. men det är lite svårade än så ;)
Tar ett tag om man ska trygga hunden i att ligga still i flera minuter med en massa andra hundar liggandes på rad brevid. Men men.. det ska bli roligt!

Imorse blev det en sväng till vårdcentralen.. ÄNTLIGEN har jag fått hjälp med mina handleder. På min förra vårdcentral tyckte dom bara att jag skulle ta alvedon. Men nu hittade han iaf varför jag har ont och det är skönt att veta. Så fick lite medecin och så får vi hoppas att det blir bättre. Orkar inte gå runt och knappt kunna röra högerhanden.
Men nu blir det andra bullar.. har hänt FÖR mycket den sista tiden.. och det är allt dags att jag börjar tänka på mig själv lite också!!!

Var med mamma en sväng på SISU också, dom hade öppet hus där. Vi har också varit på två husvisningar =)
Nu ska jag fortsätta tvätta.. mysa med Ozzy och bara ta det lugnt!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0