17 mars

2 år och 6 månader med min älskling. Sanslöst vad tiden går fort. På ett sätt känns det som om vi alltid varit ihop, vi känner varandra utan och innan. Men på ett annat sätt känns det som att det inte alls var längsedan vi blev ihop!
Nu och för alltid <3


Man måste ta vara på dom små ögonblicken och verkligen suga in dom.
Igår satte jag och Ozzy oss i solen och bara satt, tittade ut över omgivningen. Det var så härligt och så fint på ett sätt man inte känt under hela vintern. Längtar tills våren är här på riktigt!

Imorse blev det snabba ryck, ringde mamma när jag gått upp och skulle kolla om hon var sugen på en långpromenad. Men hon skulle åka till Göteborg och vara barnvakt, så jag och Ozzy följde med. Gick ut på ett härlig promenad där och Ozzy fick både en dos utav uppletande och även ett spår.

William och Ozzy blev bästa kompisar och William delade med sig av sin mat, satt och matade Ozzy som tog så fint så. Han ville pussa på William hela tiden också. Super gulliga var dom =)

Nu är vi hemma och både jag och Ozzy är verkligen helt slut. Ska göra mina magövningar snart och sedan slänga i mig lite kvällsmat.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0