5 juli

Nu har jag börjat räkna ner till semestern.. bara 3 dagar kvar att jobba. Gud så skönt!

Helgen gick riktigt bra och otroligt fort. I söndags var vi på Ryda och kikade på utställningen en stund. Ozzys kullbror var med och det gick jätte bra för honom och det var första gången dom ställde ut honom. Roligt =)
Och jäklar vad lika han och Ozzy var, helt sjukt.

I söndags trodde jag såklart att jag skulle hem direkt efter jobbet.. men så blev det inte. Jessica ringde och sa att Jim var där, så dom hade planerat att åka till stallet och gå en promenad medan Alexzandra red. Var jätte mysigt, älskar verkligen att vara där.
Jim fick också rida för första gången, han var nog lite nervös.. men det gick hur bra som helst.

Igår var vi ute på klubben.. skulle åkt till skogen egentligen men Anders ringde och frågade om vi inte ville komma ut. Så det blev så... emma och hennes lilla söta valp var med. Hon fick en massa bra tips och råd av Anders, så hon var också nöjd =)


Haha kan ju berätta en rolig sak som precis hände, för andra gången också. Satt här och började skriva lite.. så hör jag något som låter utanför och tittar ut.. då håller dom på att måla våra hus och liften med en kille i stod precis utanför fönstret.. kan också tillägga att jag satt här med ganska lite kläder på mig.. hahah stackarn.
Jag gjorde precis samma tabbe när dom målade framsidan av huset, då hade jag duschat och sprang runt halvnaken när han var utanför köksfönstret hahaha

Ozzy undrade också var det var för konstigt utanför..




Tillägg: Nu tror jag att jag dör för en stund... samma tabbe IGEN. Vad är detta.. trodde att han var klar här utanför, så satte mig vid datorn igen.. Nu är han preeeeecis utanför fönstret där jag sitter. Kan nog INTE med att resa mig och gå.. för jag har fan inte tagit på mig kläder ännu. GAAAH hahahaha


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0