2 juli

Dags för lite uppdatering igen.
Har väl dock inte hänt så mycket, varit hos sjukgymnasten osv. Fick ny tejp, valde rosa denna gången =)

Igår åkte Jim på Maiden, så jag trodde att det skulle bli en kväll hemma ensamma för mig och Ozzy, men inte då.. Jessica ringde och frågade om jag ville komma upp och grilla med dom.. så vi blev ett gäng och trevligt var det. Körde ner Jessica & Carola till stan innan det var dags för mig att åka hem och nana. Måste ju säga att det alltid är lika roligt när man är med dom =)

Ja och en tråkig grej har hänt igen... kommer snart att bli rasande på folk som går med sina hundar lösa utan att ha koll. Igår kom det en lös hund mot Ozzy IGEN! Gaaah.. tur i oturen var det en tik, men har ingen större betydelse. Dom förstår nog inte hur mycket det förstör. Dessutom när hunden sprungit fram till Ozzy hoppade den upp på mig och började slicka mig i ansiktet. Ozzy var snäll i det läget och gjorde ingenting.

Nu är det sista jobbhelgen innan semester, hoppas på att denna går fort!


Sen har jag lite tankar och funderingar jag tänkte dela med mig av, alla kommer nog reagera olika på det. Men det tar vi senare!



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0