Shopping!

Måste ju bara visa vad jag hittade igår.. satt och kikade runt lite på nätet, så hittade jag en sida där dom hade verkligen allt med Rottisar på.
Allt från bildekaler, knappar, kepsar, kläder, i-phone skal, muggar, skor, skateboard, tröjor och mycket mycket mer!

Hittade iaf en söt bildekal jag funderar på att beställa till golfen, baraför att den var så söt och baraför att den verkligen skulle passa på min lilla bil..



Sen hittade jag en söt liten body, kommer ju garanterat att köpa en sån till min unge någongång..




Satt även och funderade på en present från Ozzy till pappa nu när han fyller jämna, så tänkte jag att det hade varit roligt att göra något eget, så hittade jag en annan sida, där man kunde trycka sina egna saker.. så jag funderar på att trycka upp en bild på en mugg..



Ska fundera lite till och kika runt, är ju alltid roligt att få egna och personliga saker! =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0