men skojar du!

Fick en fråga om jag tycker det är roligt att se andra må dåligt.. pga av mitt tidigare inlägg.

Ne klart som FAN jag inte tycker om att se människor lida och må dåligt. Dom som känner mig bra vet att det sista jag skulle må bra av, är att se andra må dåligt.
Har fått höra från mina föräldrar ända sedan jag var liten att jag alltid varit för snäll mot alla, har någon mått dåligt eller behövt någon som ställer upp, så har jag varit där på 2 röda. Men jag har dock aldrig fått något tillbaka.
Hoppas att det är svar nog på frågan.

Detta var endast min åsikt om vuxna människor som har ett val.. att gräva ner sig eller göra något åt det. Vissa saker i livet kan man styra över själv, eller åtminstonde påverka... även om det inte löser sig på 1 vecka så fortsätter man kämpa. Man ger inte bara upp.
Sen om t.ex någon närstående hade dött eller om det är något allvarligare kanske det är skillnad, men i detta fall var det inte så.



Nog pratat om det... =)
PUNKT!

Postat av: P

Bra att dina föräldrar o vänner tycker du är snäll :) men att vara vuxen innebär att kunna ta ett steg bakåt och observera sig själv och ens negativa tankar. Att döma människor hör inte till ett "snällt" beteende.

Att skriva ut o dömma andras tragiska livssituation i sin blogg måste ju vara att sparka på någon som ligger ner o då måste man gilla se folk må dåligt. Tror inte ens du pratar ur egen erfarenhet....finns ju ett talesätt att det man stör sig på hos andra människor är en svaghet hos sig själv. Så kanske du själv har saker du inte vågat ta tag i.



Att du inte skriver ut folks kommentarer är väl ett tecken på att du inte kan ta kritik öppet



2011-01-19 @ 21:12:53
Postat av: Sandra

Skit ialla som skriver en massa saker. Varför läser de bloggen om de ska hålla på o irritera sig över saker? De borde skaffa sig annat o göra i så fall!



Puss gumman!

2011-01-19 @ 21:54:13
URL: http://borasflicka.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0