31 januari

Igår fick jag mig en överraskning när jag kom hem efter en hård helg med 24 timmars slit ;)
Min älskling hade lagat god mat, klyftpotatis, ryggbiff och vitlökssås, mumms.
Han är verkligen omtänksam och otroligt snäll min bebbon. Så vi myste till det sista kvällen på helgen, tända ljus och en film. Mycket uppskattat från min sida.

I morgon fyller pappa år, så nu håller vi tummarna för att muggen antingen kommer idag eller i morgon så jag kan ge honom någonting iaf.. den "stora" presenten får han på lördag. Antagligen blir det så att alla hans snälla barn lägger ihop till en pansarlänk i guld.. då kommer han bli glad, för jag vet att han verkligen vill ha ett sånt! =)

Detta är min enda lediga dag denna vecka och den kommer att spenderas på bästa sätt.. några promenader, en sväng i gymmet.. träning med Ozzy ihop med min älskling. Sedan får det bli lite slapp också.


Och jag måste ju säga att vi börjar bli ganska besvikna och uppgivna.. vet inte ännu om det blir någon Egypten resa eftersom det är som det är där nere.. alla flyg dit är inställda fram till den 23 februari. Så himla typiskt när man längtat som en tok.. men ännu är ju hoppet inte ute! Dom får se till att lösa det fort där nere nu =P
Men men, blir det ingen resa nu, så spar vi dom pengarna och åker dit såfort det har lugnat ner sig, för jag SKA dit, så är det bara.
Vi pratade om att boka en resa någon annanstans istället, men Egypten är dit jag alltid velat åka, så det känns ju sådär att åka någon annanstans bara för att.. eller så.

HÅLL ALLA TUMMAR GOTT FOLK!

Nu ska jag bege mig ut med goseplutten som fortfarande ligger i sängen och sover.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0