24 januari

Ny vecka, nya tag och massa mer träning =)
Har så mycket att se fram emot nu att det känns som om tiden springer iväg.

Hade väldigt trevligt hos mamma&pappa igår.. som vanligt! =) Men det är fan skumt, för nu åkte det en polisbil inne på deras gård igen när vi var där.. två gånger på bara några veckor, är faktiskt ovanligt. Har nog aldrig sett en polis där någonsin och jag har ändå bott där hela mitt liv typ. Hmm..

Jobbat, trodde jag skulle vara halvdöd när jag klev ur sängen 5:45 imorse, men jag var ganska pigg, blev ännu piggare efter 1 timmes promenad och träning med Ozzy.
Var lediga en timme från jobbet mitt på dagen också kan man säga.. så då åkte jag och Lanja hem och gick en till promenix med Ozzy, han var så duktig så.. min översociala hund struntade i henne.. good work!

Efter jobbet åkte jag direkt till gymmet och körde där, så jäkla härligt. Fixade lite käk och duschade.. sen gick jag, Jim och Ozzy ut på långpromenad, fick bli den klassiska "Cooprundan" som vi kallar den. Är så skönt att komma ut, att vara ute överhuvudtaget. Var jätte pigg efter.. men nu en timme senare är jag helt jäkla slut, känns som om jag hade kunnat somna.
Men är väl kanske inte så konstigt efter 3 promenader, jobb och träning =P

Fy fasen vad jag längtar till våren och sommaren, kunna vara ute i skogen i flera timmar, spåra och köra lite uppletande. Ta med kaffe och sitta och tjöta medan spåret ligger.. ja, helt enkelt kunna vara ute utan att frysa röven av sig. Denna vinter har varit lång!

Ne nu ska jag slappa och umgås med mina boys!







Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0