22 januari

Vaknade upp och trodde det var söndag, men det var det ju inte =)
Fy fasen har ännu ondare i axlarna och nacken idag, men det blir ju så.. i morgon ska det nog vara över.

Jessica ringde och frågade om vi skulle med på en promenix, så det fick bli så, är ju alltid skönt att komma ut.
Under tiden jag gick upp och mötte henne ringde pappa:

Pappa: Hej, vad fan gör ni.. sover ni eller?
Jag: Nej, jag är ute på promenad
P: Jaha, vad gör Jim då.. jag måste åka och köpa en radiostyrd bil
J: Ehm.. *skratt* jo han är hemma.. vadå har du kommit in i någon slags kris eller?
P: Ne jag ska bara ha en..
J: ehm jaha okej.. *skratt*
P: Måste ringa Jim nu, hej då!
J: eeh jaha hej då

Ja så medan vi var ute på promenad så hade dom två stollarna varit iväg och köpt en jätte stor radiostyrd bil, kollat på ny Tv och gud vet vad. Dom är väl roliga.
Så pappa tyckte att vi skulle vara uppe där om fyra timmar, för då är den färdigladdad.

Ja, då kom jag på idén att vi kunde bjuda mamma och pappa på käk eftersom vi har 1,5 kg oxfilé hemma. Det förslaget tyckte dom om ;) Så det blir oxfilé, hemmagjord potatisgratäng och vitlöksbröd! MUMMA!

Men innan vi ska iväg så tänkte vi rensa garderoberna och greja lite.. senare ikväll kanske vi åker till Jessica & Turbo en sväng.

En härlig lördag med andra ord.

Postat av: Binan

Ditt tidigare inlägg kanske misstolkas av vissa. Jag som känner dig måste bara berätta för alla som har åsikter. Att du är en vän, som förstår det ingen annan förstår. Den vännen som ser det man själv inte alltid klarar av att se. Den vännen som alltid ställer upp. Skriv lite om det, så kan den "trogna läsaren" förstå vilken underbar människa du faktiskt är. Du har räddat mig från sorg otaliga gånger, och skulle inte byta bort dig mot ngn!

Saknar dig enormt dock.



Puss o Kram Bumbibjörnen xD

2011-01-23 @ 15:08:59

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0