20 januari


Mina kära vän, nästa gång du vill skriva en kommentar eller tycker något om mig, så var såpass mogen att du tar det direkt med mig, eftersom jag redan vet vem du är.

Nu tänker jag inte lägga ner någon mer energi på folk som tror att dom vet hur alla människor fungerar.



Hela dagen är smockad med saker, jobb.. naprapaten och sen ska jag och mamma åka och köpa en massa saker till pappas födelsedagsfest.. och sen ska vi även köpa lite andra saker ;)


Jag är verkligen helt slut idag, känns som om någon har kört över mig med en ångvält eller något.

Vissa inlägg jag skriver framöver kommer jag att lösenordsskydda. Och det är för att jag kommer börja skriva om mer privata saker.. som inte alla vet om ännu och det är inget jag vill att folk ska veta.. men om ett tag kommer även ni att få ta del av det :)



Postat av: thesswester - inte som alla andra

jobbigt med folk som bara vågar vara tykna bakom dataskärmen :)



fin header du har!

2011-01-20 @ 09:38:19
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Anneli

jag tycker du har så rätt med ditt tidgare inlägg, men antagligen tog denne person åt sig, jag diggar din blogg iallafall! jo affe blir nog en klump, och jo han börjar komma in i nån slags könsmognad. Lustiga är att det skiljer nått grymt på denna rottweiler och den förra jag hade. Så jag antar att man lär sig nya saker hela tiden. Affe har nämligen börjat bita på allt, fattar inte vad jag ska göra. hur var din hund som unghund? mvh Anneli

2011-01-20 @ 09:47:57
URL: http://centerofmyhart.blogg.se/
Postat av: prinsessanadia

Jag ogillar starkt folk som kommenterar elakheter anonymt. Varje gång svarar jag att jag kommer ta personens åsikter seriöst om de skriver vem de är med en tillhörande mail. Men jag får aldrig några svar. Antagligen för att de inte vågar ta diskussionen i eget namn. Lättare att vara feg och anonym.

2011-01-21 @ 12:36:17
URL: http://www.prinsessanadia.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0