19 februari

Vad skönt med en ledig helg :)

Min förkyldning går fortfarande lite upp och ner, ganska jobbigt faktiskt. Ena dagen känner jag mig okej, nästa dag fryser jag och känner mig sjuk igen. Hmm

Igår jobbade jag långpass, var ute en långis med Ozzy och grejade, sedan var jag klar så tidigt så jag tog mig även en promenad till jobbet. Riktigt skönt!

Idag blir det mestadels lugnt, Ozzy ska ju ha sitt.. sedan ska vi en sväng till knalleland och kika, behöver ju fortfarande ha lite grejer.
Ikväll skulle Emma & Elias komma hit, så då blir det lite spel och mat. Funderar på att göra fylld barkis eller varm smörgåstårta, får se lite =)

Men först nu så MÅSTE jag verkligen ta och städa lägenheten, Jim är och tränar så jag får väl ta Ozzy till hjälp =)

Postat av: Sandra

Skönt att du börjar känna dig bättre!

Fylld barkis lät gott. De får du gärna skicka ett recept på =). Vi planerar lite tjejkväll igen i slutet av mars! Hör av mig!



Kram o puss

2011-02-19 @ 16:42:07
URL: http://borasflicka.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0