17 februari

Idag är en speciell dag.. det är min Kickis födelsedag <3
hoppas att din dag bli underbar!



Känner mig ganska överkörd idag, men det kan bero på att min dag igår var mindre bra kanske.
Dags för jobb om en timme, måste bara säga igen att det är SÅ skönt att vara tillbaka, jag blir så rastlös av att gå hemma.

På tal om det så saknar jag träningen sjukt mycket nu, man känner lycka efter att man har tränat. Man känner sig stark, pigg och glad. Såfort vi kommit hem från Lanzarote kör jag på stenhårt igen!
Har funderat på att skaffa mig ett löpband hit hem, det hade varit perfekt att ha när det är snö och is ute och dessutom kan man ju köra 2 gånger per dag då. Jaa, det är något att fundera på!

Nu ska jag få i mig lite mat, gå ut med Ozzy igen och sedan bege mig mot jobbet.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0