15 februari

Idag är jag på benen igen, whoho! Har ju varit mer eller mindre sängliggandes sen i onsdags. Men i morse när jag gick upp kände jag mig mycket bättre, kan nog tacka hostmedecinen jag fick utskriven igår. Mådde faktiskt bättre redan igår efter att jag hade tagit den.
Så snart jag jag ut på en promenad med Ozzy.. har bara varit ute och gått en gång på en vecka, fyy har ju verkligen inte kunnat. Tur att jag har en underbar älskling som har varit snäll och tagit allt med Ozzy.

Igår hade vi en sjukt underbar kväll. Fick åka upp till mamma&pappa en stund igår, när jag kom hem hade han lagat jätte god mat, det var tända ljus precis överallt i hela lägenheten och mysig musik hade han fixat. På bordet låg en ros och ett gulligt kort.
När jag kommer in i vardagsrummet så står det jordgubbar och grädde på bordet. Ni kan ju gissa om vi hade en mysig kväll.. sedan fick jag både rygg och fotmassade och det fick även Jim.
Ingen Tv, ingen dator.. bara vi och musiken! Det var helt underbart!
Tack älskling, du är bäst!


Bilden blev inge vidare, egentligen var det mörkt med bara tända ljus, men blixten förstörde lite =(







Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0