14 februari

Alla hjärtans dag!
Man älskar sina nära lika mycket varje dag året om!
Idag är en dag då man visar sina nära extra mycket vad dom betyder.


For you my darling:
Vi träffades för 2 år och 5 månader sen, men jag minns det fortfarande som igår. När jag inte är med dig så saknar jag dig tokigt mycket och jag får det där pirret i magen när jag tänker på dig.
Jag älskar dig och uppskattar dig, just för att du är du. Du är unik och har en så fantastiskt fin personlighet. Genomsnäll och omtänksam. Den sista som skulle vilja någon illa.

Sätter du behandlar mig på är något nytt för mig, aldrig har någon behandlat mig som om jag vore det mest värdefulla som finns. Jag mår bra när jag är med dig.. och ännu bättre när du drar mig tättintill.

Vi har gått igenom mycket tillsammans och jag vet att vi klarar allt tillsammans.
Du är min bästa vän och min kärlek.
Framtiden är vår.
Jag älskar dig.. då, nu och föralltid!




Min kära familj, det finns inget viktigare än ni. Ni ligger mig så varmt om hjärtat och jag är så glad över den otroligt underbara familj jag har!

Postat av: Kicki

Så gulligt <3 Och jag är gladast för din skull!

2011-02-14 @ 16:12:54
Postat av: Helen

De va fint skrivet av dig, Jag älskar dig min underbara lilla syster puss puss

2011-02-14 @ 18:14:14

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0