16 december

Det har hänt mycket roligt, mycket mysigt och lite tråkigheter sedan sist. Tråkigheterna rör endast mig och det kan ni läsa om i bebisbloggen :)

Vi har varit på Ikea och handlat lite saker till bebis. Eftersom vi ska göra om extrarummet till bebisrum behövde vi lite nya saker.. och självklart blev det en hel del annat också :)

Vi hade ett matsalsbord i vardagsrummet som vi var ganska trötta på och dessutom kände var ganska onödigt att ha då vi inte använder det mer än när vi har mycket folk hemma. Så vi köpte oss en fin bänk att ha där istället


Till bebis köpte vi en stor byrå som vi kan ha kläder och annat i, det är ju fruktansvärt dåligt med garderober i lägenheten! Passade även på att köpa en spjälsäng och madrass när vi ändå var på Ikea.




Ville ha vitt i det rummet, känns lite fräschare på något sätt, dessutom så har vi ju mörka möbler i resten av lägenheten. Från början ville jag ha en svart säng för att det matchade med vår säng. Men när jag tänkte efter så ska ju bebis faktiskt ha sängen i sitt eget rum så småningom och då var det mycket bättre med vitt :)

Ska bli roligt när allt är uppe och klart sen, då ska jag ta kort så att ni får se hur fint det blev! Och på tal om det så har jag även gjort om en stol som ska vara i bebisrummet. Dom korten får jag också lägga upp här :)


I måndags var vi och hälsade på Kicki, Freddy och Casper för första gången. Riktigt mysigt! Han var helt fantastiskt fin och gosig och SÅ pytteliten! Är så glad för deras skull. Men man kan ju inte låta bli att längta lite extra när man håller en sån liten goding i famnen.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0