7 april

Just nu känns det som om tiden springer iväg och dagarna går ibland alldeles för fort, man hinner inte riktigt med allt man borde göra.

Igår var min lediga dag och den började med handledning på morgonen, ingen sovmorgon här inte! Åkte och tränade efter, blev kondition och ben. Igår var en sån där dag då det gick lätt att träna..

Fixade lite hemma och lagade mat, när Jim kom hem fixade vi kaffe och åkte ut till skogen, spårade med Ozzy och jag hade med mig systemkameran och fotade en massa =)
Måste bara säga att det är så jäkla roligt att fota med systemkamera jämfört med vanlig, det blir mycket bättre bilder också!
Jim spelade match på kvällen och jag skulle egentligen varit hemma, men jag och Jessica bestämde oss för att ta en promenad upp med Ozzy och kika lite!

Var hemma sent, kom i säng sent och nu är jag vaken igen, har iofs varit det ett tag.
Får ta och bege mig ut med Ozzy om en stund, sedan åter till gymmet. Ikväll ska jag jobba extra. Fullt upp här...










Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0