9 oktober

Skulle bara vila LITE igår på eftermiddagen, men det resulterade i att både jag och älsklingen stensomnade och vaknade först någon timme senare. Antar att vi behövde det ;)
Sen var det bara att bege sig ut.. och upp till hans föräldrar. Där bjöds på tacopaj och lite efterrätt. Och som vanligt pratade Jims mamma inredning med mig.. och jag med henne. Vi har samma sak, därför blir det extra roligt, komma med lite tips osv.. =)

Vi drog hem, kikade lite film "the unborn", somnade såklart efter halva.. vaknde till ordentligt när det var en massa poliser på trandared, med hundar och allt.. frågan är bara vad som hade hänt?! TRO mig, här blir man aldrig uttråkad iaf.

Idag fick vi gå upp tidigt, Jim skulle på uppletande kurs på Elfsborg och jag skulle upp till mamma och hjälpa henne & syster.
Så idag färgade vi deras hår, jag fixade Pernillas ögonbryn, hår och smink. Och även mammas hår. Jätte fina blev dom och mer än nöjda verkade det som ;) Skönt att dom har en egen stylist ;)

Kalas i Falköping hos brorsan, lika trevligt som vanligt. OOOCH, dom hade fått hem en liten valpis idag, så himla söt. En svart, långhårig schäfer. Hur lugn och snäll som helst.

Vi funderade på att dricka lite öl i aftonen.. men fan, vi blev så trötta på vägen hem.






Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0