5 oktober

God morgon!
Uppe med tuppen idag också.
Blir samma "morgonrutin" idag. Ska ut en promenad med Ozzy, sedan drar jag till gymmet innan jobbet. Skönt att känna sig pigg efter och veta att man har det gjort.

Igår körde jag 35 minuters jogging och 5 minuters spurt? haha heter det så? aja, jag ökade och ökade hastigheten och tog ut mig dom sista 5 minutrarna iaf. Sedan körde jag 20 minuter i gymmet, ben & rumpa.

Idag blir det samma kondition, fast med mage & rygg till.


Skönt att vara igång efter allt och skönt att känna att man orkar lika mycket och inte har tappat något, det trodde jag inte. På lördag, söndag blir det även ridning. Jessica har köpt en till häst, så vi ska ut och rida ihop. ska bli riktigt skoj, samtidigt som det är sjukt bra träning, man kommer åt muskler som är svåra att komma åt.


Nu blir det frukost och ladda lite!






Postat av: Sara

Jag gillar den andra bilden, ser så härlig ut! :)

2010-10-05 @ 16:16:04
URL: http://forsbergforsberg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0