22 oktober

God morgon.
Visst är det mysigt med snö? Supermysigt ju!

Idag har jag träningvärk, jävla träningvärk. Härligt, då vet man att det har gjort nytta iaf. Kan röra mina armar, trodde att dom skulle vara värst, däremot gör det ont i mina bröstmuskler.
Tränade ju igår efter jobbet, körde kondition, armar, axlar och bröst. häärligt.

Stensomnade när jag kom hem, var hur jäkla trött som helst. Pillade och fixade lite hemma. Sedan kom Emma på besök, myspys. Satt och pratade om allt mellan himmel och jord, det är så roligt för vi är otroligt lika! =)


Min första tanke när jag vaknade i morse var "shit, hur fan ska jag kunna backa upp min bil". Men det var inga problem alls. Tur att jag är lite rallybrud, annars hade jag nog aldrig kunnat ta mig till jobbet idag. Snorhalt och jag bara gled genom rondellerna, fick ratta riktigt ordentligt.. haha.

Men det var mysigt på promenaden imorse, Ozzy bara älskar ju snön, leker med den och spårar.. luktar ju mycket :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0