1 oktober

Oj! Det är redan oktober idag, nu känns det som att tiden springer iväg. Hösten är verkligen här på riktigt och förrutom att det är förbaskat kallt på morgonen så är det underbart.
Kalla vindar, solen lyser, löven är riktigt röd-gröna och luften är så frisk. Ja, jag brukar inte gilla hösten speciellt mycket, men nu uppskattar jag den verkligen.

Har ju inte hunnit skriva, så tar en snabbis om vad som hänt som 2 sista dagarna.

i onsdags åkte jag och Kicki ut till Frida och umgicks, busade med barnen, drack kaffe och tjötade massa skit. Lite äventyr och sådär.. jaa =)
Sen på eftermiddagen kvällen tog jag och Jim en mys dag/kväll. Åkte upp till ryaåsar och gick i skogen med Ozzy.. en sväng till knalleland och mys hemma med varma mackor.

Igår var det fullt upp på förmiddagen, städade lite.. tvättade och donade. Sedan var det dags för lite jobb.
Jim & Ozzy hade varit och tränat, lite uppletande övningar och dom hade även haft hundarna lösa ihop, utan att dom fick hälsa givetvis.

Nu sitter jag och dricker kaffe, försöker vakna till liv.. sedan ska jag dra på mig maaassor av kläder, bege mig ut med Ozzy.. fixa, trixa och dona. Sedan blir det jobb.

Postat av: Sara

Ja, visst är hösten underbar? Jag trivs hur bra som helst med att klä mig i varma, goa kläder! Finns ju massvis med snygga kläder, skor, jackor, halsdukar, vantar och mössor att använda! :D

2010-10-01 @ 15:42:03
URL: http://forsbergforsberg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0