22 juni

Efter en dags ledighet är det dags att bege sig mot jobbet igen... 9:45-20:45. Skönt med lite extra klirr i semesterkassan.
Brukar ju inte jobba såhär mycket, går på Lanjas schema hela juni när hon är bortrest. Hennes tjänst ligger på 98% och min ligger nog på lite över 80%, så visst känner man skillnad. Men jobbigt är det inte, trivs som attans med mitt jobb!

Får se vad som händer idag och om man kanske kan njuta lite av solen, var ute och gick min dagliga "morgon/långpromenad" och himlen är helt klarblå.. varmt var det också! ÄNTLIGEN =)
Får hoppas att det fina vädret håller i sig till midsommar.


Måste också tillägga att jag inte har det minsta ont i kroppen efter ridningen igår.. kanske börjar bli van nu? ;)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0