=)

Fick bli en långpromenad för mig och Ozzy med Jessica och hennes två hundar. Var skönt att gå ihop med någon för en gångs skull, tjöta lite skit och sådär.

Har tagit mig ett varmt bad, skrubbat och tagit hand om mig själv.

När Jim kommer hem ska vi åka och handla lite.. jag kan ju inte köra bil nu, så finns ju fan inget och göra =/ Men folk kan ju komma hit.. tycker jag allt!

Blir en sväng ut till skogen också, Ozzy måste ju faktiskt få sitt oavsett.
Och ikväll har vi bestämt med Jessica, Turbo och barnen.. så vi ska upp till dom och käka lite och Jessica skulle fixa lite glögg! Mumma.. alltid trevligt att umgås med dom.
Blir väl att Jim, Turbo och Alexzandra sitter och spelar.. och jag och Jessica tjötar skit haha

Ska försöka ta mig i kragen och ta på mig lite kläder så att jag är redo att åka.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0