8 september

God morgon!

Sov morgon för andra dagen i rad, det gillar vi!

I aftonbladet i helgen stod det att det skulle vara sol och jätte fint väder denna vecka, det var en STOR sol.. därför undrar jag vart fan solen är?!!!!!!! Man kan då aldrig lita på dom! Har stått "sommaren tillbaka" och liknanade sedan i juli.. BLÄ!

Trots att jag vaknade sent igår han jag med ganska mycket.. var först hos Sabina på morgonen, drack massa kaffe och tjötade skit.. sen var det bara att åka hem, äta, åka upp till mamma och pappa.. sedan gå på husvisning.. dock var det huset jävla rötet inuti.. mycket värre än på bilderna, men det är roligt att kolla runt :) Sen var det snabbt hem, byta om och åka och träna.. duktiga duktiga jag :)

Nu ska jag åka till mamma och hämta min mobil som jag glömde igår, sen åka till Frida.. sen knalleland och ikväll träna..

tjohej

Postat av: F R I D A - Ung mamma & gravid!

Haha, men det var ju för att dom såg ut som muppar ;P

2009-09-10 @ 19:12:45
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0