16 september

Fan fan fan.. nu har Ozzy blivit dålig igen.. det var bra igår under hela dagen, men på kvällen blev det sämre.. hela natten har han varit dålig i magen.
Så imorse ringde Jim till Blåstjärnan och vi fick en akuttid till honom, kom dit och dom skulle ta prover och även ge honom näring direkt ut i blodet eftesom detta pågått i snart en vecka.
Dom ville även behålla honom över dagen, så vi får hämta honom ikväll men i morgonbitti ska han tillbaka igen.. just för att dom inte har kvar valpar över natten.
Och vi som ska åka i morgon, vet inte riktigt hur det blir med detta nu.. förhoppningsvis hittar dom felet idag så att vi bara behöver åka dit en snabb sväng i morgon och att han får vara hemma.. men annars får vi försöka lösa det. Mamma och pappa ska ju ha honom över natten när vi är borta.

För övrigt så har jag varit med Bina i princip hela dagen :) Underbart.. har saknat henne massor. Fick en sån fin sak av henne som jag ska visa sen också!


Nu ska jag städa av, diska, äta och sedan bege mig till jobbet =/


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0