15 september

Ozzy verkar redan må mycket bättre, det enda som är tråkigt är att han har gått ner en massa i vikt =/

Tror att jag fick i mig dålig kyckling eller något igår, Jim hade köpt med sig mackor hem.. och efter att jag hade ätit den fick jag världens magont.. 10 gånger värre än mensvärk.. JAA! Är lite bättre idag, men fortfarande öm.

Sitter på jobbet, visst är det underbart när man trivs på sitt jobb och bara har underbara jobbarkompisar? Det känns ibland inte som om man går till jobbet... utan att man går för att umgås med sina vänner.
Vi tänkte iaf gå ut och gå en sväng sen, blir antagligen 5 km.. ska bara ringa Jessica och se om hon vill följa med :)
Sen ikväll kanske hon ska hjälpa mig med en sak.. wiiiie :)

Nu är det inte långt kvar tills vi åker och firar 1 års dagen.. MÅSTE verkligen ta kort och lägga upp, för det kommer bli grymt!

Ne dricka ännu mera kaffe.. för nu har jag ju bara 12 timmar av mina 13,5 kvar idag ;)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0