15 september

Still at work!

Sist när jag var hos mn frisör, frågade jag henne vad hon trodde att jag behövde ha för schampo osv.. då tispade hon mig om ett nytt dom hade...


SCHAMPO - RENGÖR SKONSAMT FÄRGAT HÅR OCH GER UPP TILL 58% MER FÄRGSKYDD. VITAMIN E SKYDDAR HÅRFÄRGEN MOT PÅVERKAN FRÅN FRIA RADIKALER


GER INTENSIV NÄRING OCH SNABB ÅTERUPPBYGGNAD AV HÅRET. DE AKTIVA ÄMNENA AKTIVERAS NÄR DE KOMMER I KONTAKT MED VATTEN OCH SKAPAR EN VÄRMANDE EFFEKT, SOM GER NÄRING OCH REPARERAR HÅRET INIFRÅN – PÅ ENDAST 30 SEKUNDER!


Har alltid tidigare snålat och köpt billiga hårprodukter i affären.. dock har jag väl alltid någonstans vetat att dom lite dyrare faktiskt är bättre.. så när jag får lön ska jag springa till frisören och köpa dessa, för håret är verkligen något man borde vara mer rädd om. Vem vill bli flintis tillslut? :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0