14 september

Igår hade man en rottweiler.. sen två och idag bara en igen.

På grund av vissa omständigheter fick vi igår ta hand om en till rottweiler som stod utan ägare, "ja men fan vad skoj" tänkte vi.. men det blev en djävulsmorgon när dom började leka 05:30 och sen när den ena skulle med ut och den andra stanna kvar.. så det blev att uppfödarna fick komma och hämta henne idag =/ Synd, för annars var hon go!

Men nu är det Ozzy som får all uppmärksamhet, dessutom är mammas lilla kille sjuk, har diarre så jag har varit på blå stjärnan och hämtat lite medecin åt honom.. han har gått ner massor i vikt =/

Har kommit på hur tråkigt det har blivit med bloggar egentligen.. inte för att min är speciellt rolig, men är fan inte någon annans heller. Innan läste jag massor av bloggar varje dag.. nu läser jag så många som.. typ inga! Är inte speciellt intresserad helt enkelt...


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0