MEN

Herregud, fick världens kommentar angående mitt inlägg den 25 januari.

För det första är inte JAG omogen, utan DU.. du som inte vågar stå för vem du är, utan kommenterar anonymt. Är det moget? Stå för vad du tycker istället.

För det andra har jag aldrig sagt att dom som bloggar inte har något liv, isf har du tolkat fel.. jag bloggar ju liksom själv! HALLÅ! Folk får skriva blogg HUR MYCKET DOM VILL! I don´t care. Jag sa bara att jag hade varit dålig på att uppdatera för att jag har ett liv, alltså att jag har varit upptagen med annat.

Dessutom får folk skriva precis vad dom vill i sina bloggar, vilket även gäller mig. Så fortsätt låta mig skriva vad jag vill. Och sluta ta åt dig så mkt ;)

Och varför skulle jag vara missnöjd med mitt liv när jag har allt jag vill ha?!

Postat av: killen som kallar tjejen mannen

haha yttrandefrihet är nått av dom få (bra?) sakerna vi har här i sverige, dock finns det folk som inte kan respektera detta :P go go mannen!

2009-01-31 @ 15:43:04

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0