8 januari

Nu har jag varit dålig på att skriva i några dagar, men jag har haft mycket att göra =)

I måndags blev det lite utgång med Jim och co. Var en sväng på X&Y men stannade inte så länge. Hade en trevlig kväll iaf.
I tisdags drog jag och älsklingen till Ikea och kikade lite, hur myyysigt som helst att bara gå där och kolla.. tur att vi har samma smak också =)
På kvällen blev det bara mys.

Igår var jag med Kicki, dampade som vanligt, men jävlar.. vi har alltid så roligt! Trots att Kicki fällde mig så att jag trillade pladask, men okej.. vi är väl fortfarande kompisar ändå ;)

Idag blir det jobb, händer inte så mycket mer.. sitter och kikar runt på internet, kan inte säga efter vad ;) För det är en hemlis som bara några få vet om.. och det är lika bra att det förblir så ett tag till.

I morgon ska jag jobba långpass, så då hinner jag inte med speciellt mycket heller, dock ska jag faktiskt träna på morgonen innan jag börjar jobba. Och det ska verkligen bli underbart. Kör på lördag också! Snart är mitt 10-kort slut och då blir det till att köpa ett årskort.

Nästa vecka har dom som där "prova-på" vecka på friskis.. någon som har lust att hänga på? =)

Postat av: Kicki

Ja kanske kan följa med :D

2009-01-08 @ 14:41:51
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0