3 januari

Igår blev en enda mysdag. Vaknade och var hos älsklingen, helt underbart. När han kom hem åkte vi upp till mamma&pappa, hämtade lite saker och sånt. Sedan hem till hans mamma och käkade, massa mys.
Sedan hyrde vi film "The love guru" så jävla rolig. Och massa underbart mys hela tiden, älskling masserade mig och kliade mig.

Sedan när vi skulle nana sjöng han för mig och höll om mig, det är så man somnar gott. Kan det bli mer underbart? Man bara ligger där, så lycklig. det går inte att beskriva.
"Vi är som bitar i ett pussel
Inte lätt att hitta rätt
När vi ligger där känns allt så bra
Å vi släpper aldrig varandra"

Lite av det han sjöng =D hehe.. massa söt min baby är.


Idag är det jobb, jobb, jobb.. ända tills 20:15 ikväll. Blää och jag som vill ligga och mysa =/ Men jag hoppas på att få vara med min Kicki lite ikväll, då blir jag glad!


Postat av: Junitjej

Snygg blogg!

2009-01-03 @ 10:18:53
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Kicki

Haha ni e la söta ni två! Ja vi kan leka lite ikväll om du vill =) Vore massa kuligt <3

2009-01-03 @ 14:39:01
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0