27 januari

Tiden går, livet går.. fan ibland önskar man bara att tiden stod still. Fast dock vill jag ha sommar NU!

Träningen har kört igång lite mer på allvar, på riktigt. Köpte mig ett halvårskort nu. och det ska ta mej fan utnyttjas till max, Nu är det hårdträning som gäller. Håll tummarna för det ;)

Annars är det bara jobb och allt det där vanliga som händer just nu. Planera flytten lite, mycket som ska fixas innan. Men det är ett tag kvar, tacka gudarna för det. Inte lätt att hitta allt man ska och vill ha. Men det ska nog ordna sig. Hoppas på en sväng till Gekås nu i februari också.

Igår var jag ute hos min Kicki en sväng, var trevligt.. som vanligt =) Tjöta lite skit och sådär.
Idag har jag inte hunnit med mkt mer än att jobba. Fick lön idag, det är alltid lika skönt. Så i morgon ska jag och mamma åka och köpa lite nödvändiga saker tänkte vi =)
Måste faktiskt köpa mig ett par nya skor också.. sedan är det en massa presenter som måste handlas. Pappa fyller år på söndag.. =D

Nu ska jag lägga mig i sängen och glo film eller ngt.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0