25 januari

aah fan vad dålig jag har varit på att uppdatera, men det är bara att konstatera.. jag har faktiskt ett liv, till skillnad från andra kanske ;) woohoo..
Orkar inte heller skriva hela mitt liv just nu, som andra också gör. Utan LITE privatliv, tack.

Har hänt ganska mycket det senaste, men mest har jag umgåtts med min älskade Kicki, min aaaallra bästa kompis. Finns ingen som du. Och vi har haft roligt, trots att vi inte gjort så mkt. Det är skönt att kunna slappna av och prata om precis vad som helst med dig. <3

Sedan så jag har självklart varit med min älskling.. och oavsett vad vi säger så är han världens bästa pojkvänn. Finns ingen som honom. Mer stöttande, förstående, underbar, omtänksam och snäll kille kommer ni aldrig att hitta. Så ni kan lika gärna ge upp för jag delar inte med mig! Suckers..

Hela denna helgen har bestått av jobb, vilket är lika bra.. för man har ju knappt ett ruttet öre.. och vad gör man då? JO. man internetshoppar.. tacka gode gud för det =P haha..
och på helgerna när man får jobba hela dagen, så passar man på att umgås med sina älskade på kvällen. Ja.. jag var med Kicki igår, sedan nanade jag hos älsklingen.


nu vill jag hem!

Postat av: Frida

Du har blivit utmanad i min blogg!

2009-01-26 @ 10:10:06
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0