2 januari

Känns ganska konstigt att skriva "Januari" haha..

Nyårsafton..
Först var vi 4 tjejer som satt här hemma hos Jim och spelade lite spel, drack osv. Det var väldigt trevligt. Sedan drog vi vidare på en annan fest här uppe på Sjöbo där man träffade lite kändisar. På tolvslaget var hela festen utomhus, det är väl så det ska vara? Och jag har hört att man ska pussa ngn, så jag fick pussa min Kicki =D

Sedan blev vi kvar där tills ca 02:30 eller ngt då vi började dra hos hem till Jim för att nana, dock försvann Kicki lika fort och kom hem ngn timme senare!

Igår spenderade vi dagen mestadels i sängen, Kicki vaknade först och gick och hämta melon.. sedan hämtade vi Kex och massa, och det blev picknick i Jims säng. Men sedan blev vi hungriga och ringde hemkörning =D slöade heeela dagen, så härligt. På kvällen skulle Kicki köra hem en kompis, så efter det drog vi till donken, drack kaffe och åt muffins.. fast vi lekte nog mest med dom =P Mycket skratt med min babe iaf, me like =D

Idag blir det nog mest lugnt också, känns som om jag ska hosta upp mina lungor snart =/ Ta en dusch och så nu iaf.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0