19 januari

Helgen har gått otroligt fort.

I lördags var jag lite med baby, sen åkte familjen till Gbg för att hälsa på Systeryster med familj. Var jätte trevligt, käkade lite, kikade på tv.. och sedan fick jag prova deras Wii.. var hur roligt som helst, så nu har jag bestämt mig för att köpa ett jag också =D Ska dock försöka att inte slå kontrollen i bordet ngt mera =(
Sedan på natten fick jag köra en tur och hämta baby som hade varit ute.. sen kunde jag inte somna om, tror jag somnade vid halv 5 och vaknade vid 7 tiden igen =/

I söndags tog vi en sväng till knalleland och kikade saker, så nu har vi hittat lite.. eller en hel del saker vi ska köpa när vi flyttar sen.. får ta lite i taget, men det viktigaste köper vi först =)

Idag har jag snackat med han som har lägenheten och vi kanske kan ta den tidigare =D

ne time for work =/

Postat av: Fia

ja det finns det säkert :D fåt hoppas iaf.

2009-01-20 @ 13:46:36
URL: http://annsofieakesson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0