15 januari

Jag var sjukt depp igår! FY FASEN vad jobbigt det är när det blir så =/

Somnade ganska sent inatt, kunde inte ens sova. vad är det som händer =S Det resulterade iaf i att jag vaknade sent idag, vilket har förstört större delen av dagen och snart är det dags att bege sig till jobbet. Jaja, får hoppas tiden går fort.
Det är en sån där "sängliggar" dag idag. Man känner inte ens för att kliva upp, även om det är fint väder ute.

Ja, men jag får väl kämpa mig igenom denna dag också =/

I helgen händer absolut ingenting heller, alla ska bort eller göra ngt. Så det blir att lilla Jenny får sitta hemma med mamma och pappa.. aja det får gå. Är ju bara 2 dagar =D haha.. Får väl träna hela dagen och sola kanske =P
Fixa lite bra filmer.. jaafan det ska jag göra.

Ne nu ska jag fortsätta med att göra ingenting.

Heipa!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0