14 januari

Ja, då var det klart.. idag fick vi svaret!
Det jag har skrivit om innan, men inte ville säga ngt förrän det var HELT säkert.

Den 1 april 2009 blir jag sambo med min älskling!

Vi har hittat en så jäkla fin lägenhet, en 3a. Helt perfekt. Nu känns allt på riktigt, det känns bra. Och vi är sååå himla glada! Vi blev kära i den lägenheten när vi såg den. Bättre kan det inte bli!

Postat av: Fia

Grattis :D vart ska ni flytta?

2009-01-14 @ 13:25:47
URL: http://annsofieakesson.blogg.se/
Postat av: Maliss

Grattis grattis!

2009-01-14 @ 17:07:37
Postat av: Hanna

Grattis vad roligt!!

Känner igen mig i det du skriver att det känns på riktigt när man börjar om på nytt i ny lya med killen.

Vart ligger den?

Alltid bra med en tre ifall det blir utökning i familjen ;)

2009-01-15 @ 13:19:21

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0