12 januari

Jobb.. händer inget roligt alls i mitt liv just nu. Känns som om jag bara jobbar och sitter hemma. Men fan vad härligt det är att vara hemma. Gosa ner sig i sängen och inte göra ett skit.

Det gick iaf bra idag, nu hoppas vi bara på att resten ska gå bra också. Håll tummarna stenhårt!

Skulle lekt med Kicki.. aah vi skulle tränat, men min älskade vän är lite lat, så hon föreslog Max istället, men icke. Haha.. blev att vi satt hemma istället, var och en hos sig. Men fan palla ta sig ut i detta ovädret egentligen =/ Men jag saknar ju!
Jaja, vi har ju hela livet på oss att ses =D

Nu ska jag gooosa och kolla på Djävulen bär prada.. I morgon måste jag gå upp tidigt, för jag ska till tandläkis.. klockan 07:15, vad f-n är det för tid då? Kommer ju knappt vara vaken =P

Måste bara erkänna att mina och Kickis konversationer på msn är givade.. den ena skriver typ "blää" och den andra "jaa"... haha!

- Kicki || 100%party sa: blää
Jenny - Jim <3 sa: jaa

Roligare än så blev det inte =)

Postat av: Johanna.

Det är vänskap det.

2009-01-12 @ 23:18:58

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0