8 februari

God morgon!
Vilken jädra chock man fick när man kollade ut genom fönstret i morse, det var HELT vitt. Min första tanke var att jag bara ville ligga kvar i sängen hela dagen, men det gick ju inte. Så man fick ta sig ur sängen och bege sig till jobbet.

Nu när man väl är här, är det helt okej. Är väldigt trött, har inte hunnit vakna ännu och tanken på att man ska jobba till 20:15 ikväll är väl inte så rolig. Men det brukar gå bra!

Skulle solat igår kväll, men när jag kom dit så var det redan stäng, så det får bli att sola idag istället. Eller NEEEJ, fasen. kom precis på att det inte är öppet på söndagar =O FAN! Vad ska jag göra nu =S

Skönt att det är söndag idag iaf, det betyder att älskling kommer hem i morgon.. och då blir det mys HELA dagen. Åh vad jag längtar!

Postat av: Sophie

vilken snygg blogg du har! :)

2009-02-09 @ 16:13:27
URL: http://nittioelvanitton.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0