10 februari

Oj shit, idag är det bara 4 månader kvar tills jag fyller år =P haha.

I söndags kidnappade Kicki med mig ut till Frida, kollade på Beck, käkade chips, dipp, apor och choklad. Så jävla gott. Hade en toppen kväll med mina tjejer. Och det MÅSTE vi göra om =)

Igår var jag med älsklingen HELA dagen, hämtade honom kl 10 när dom kom med tåget, sedan var det bara mys hela dagen. Låg i sängen och kollade tv, sen åkte vi och hanlade... lagade tacos, sen somnade vi på soffan haha. Efter det en sväng till Knalleland och så hem till mig där det blev massa mer mys.

Gud vad sjukt mycket jag har saknat honom och att få ligga i hans famn igen var det bästa som har hänt på länge. Nu är jag lycklig igen <3


Jao och idag ska jag leka med Kicki en stund, funderar på att sola innan det..


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0