4 december

Varit ledig både igår och idag, innan jag ska jobba hela helgen. Men ibland får man inte vara helt ledig, mycket måsten. Dagen igår var i alla fall mysig.

Var först ute och gick en sväng med Jessica och alla hundarna.. sen hem och lämna Ozzy och så begav jag mig ut till Frida och hälsade på, var alldeles för längesen! Fikade och tjötade massa skit tills det var dags för mig att åka hem. Vågade inte åka försent, för den vägen dit ut är inte den bästa och det var kallt och halt som attans.

Sedan åkte jag och älskling och handlade lite till Tacosen. Så det blev tacos och sedan mys till en bra film.. minns dock inte vad den hette, men Brad Pitt var med ;)

Idag har jag och Jessica varit ute och gått igen, dock utan hundarna, kände att det var lite väl för Ozzy.. så vi gick 7,5 km :)
Sen har jag pratat lite med mamma och städat hela lägenheten.. håller på att tvätta nu också! Fy fan vad mycket tvätt det blir =/ Och jääävlar var hundhår det ligger precis överallt!

Käka och fixa sig lite nu, sen kommer Jim och hämtar mig för hans bil är klar, så den måste hämtas :)
Senare kommer Emma hit och hälsar på.. myycket trevligt. Saknar den lilla sötnosen ;D


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0