28 augusti

Freedag. panik.. sista dagen på semestern! Fy fan =/

Nu har jag tagit tag i det mesta igen iaf, börjat promenera igen.. 5 km om dagen. Ska även åka och köpa ett nytt träningskort.. så nu jäklar. nu kör vi :)

Jag är så glad.. det är verkligen härligt att vara omringad av underbara och positiva människor! Det värsta jag vet är att träffa en kompis som bara är sur och negativ. Men det slipper man när man inte har några såna man umgås med.

Var ute och gick igår med Jessica och Lanja, mycket tjöt och väldigt mycket skratt :) Sen gick jag upp till Veronica, kikade på deras nya vardagsrumsbord, drack lite kaffe och tjötade lite skit, alltid så trevligt =)

och idag har jag varit hos Sabina.. hon var nervös idag, så söt så :) Fick en jätte fin tunikaskjorta av henne.. thanks sweetie! Sen åkte jag och Emma till systemet.. och som alltid blir man glad av att träffa henne!

Nu ska jag fixa lite hemma och ladda inför i morgon :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0