25 augusti

Får nog börja skriva lite oftare, glömmer ju av allt jag gör :)

I lördags var det iaf kalas i Gbg som gällde hos systeryster.. Madeleine fyllde ju 2 år igår :) men innan det så var vi en sväng på Ikea och Biltema.. på kvällen var jag och Jim hos Veronica och Daniel.. även Lina och Tidan var där.. så vi var 6 pers och 4 hundar :) Käkade pizza och kollade film. Var hemma först klockan 3 på natten.. längesen jag var uppe så länge ;D haha

Annars har jag mest varit med Sabina och lite sånt.. var och shoppade 3 par skor idag också, SJUKT snygga!



Väntar på mamma och pappa nu, så ska vi sätta upp dom nya sängborden. senare blir det att träffa Veronica.

PUSS


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0