19 augusti

Soool :) Hur underbart är inte det? har sett alldeles för lite av den i sommar.

Var i stan en sväng i förmiddags, gick jättebra med Ozzy, dock skulle han fram till varenda människa och hälsa, lilla sötnosen :)

Sen skulle Jim iväg och spela match, då kom Emma upp en sväng och vi gick ut för att träffa Veronica och hundarna så fick dom leka av sig lite.. sen gick vi alla upp hit och tjötade lite skit. Sen en sväng upp till mamma och pappa..

Är hemma nu och måååste sova.. har ont precis överallt.. nästan. Nacken, axlarna, ryggen, fingrarna.. mår illa och är yr i huvudet. blir att ringa vårdcentralen i morgon för nu har det varit såhär i en vecka och jag orkar inte mer!! Satt och pratade med Sabina om det.. och hon är lika söt som vanligt.. och snabbtänkt.. helt plötsligt får jag denna dikten:

1 2 3 nu ska vi se.
En spänning har vi där, en knuta litet som ett bär.
Den trycker mot en nerv, dem finns inte i reserv.
 Därför blir hon yr, och känner sig lite lyr.
Och på lyran kan man må illa... och ibland faktiskt trilla!


haha lilla sötan :)

Ne nu ska jag be min älskling att massera och smörja in mig.. sedan soooova :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0