18 augusti

Back home again.. tyvärr =/

Ska börja med att säga att jag och älsklingen igår hade varit ihop i 11 månader ;D

Åkte ju som sagt till Varberg i lördags med Jim och Ozzy, även Emma följde med vilket jag tyckte var superduper roligt :) Var regn när vi åkte från Borås och sol när vi kom ner till Varberg. Så på kvällen åkte jag och Emma in och handlade lite, sen grillade vi.. sen gurka, morötter, dipp och en film i soffan.. men det var en viss liten Emma som lyckades att somna efter 20 minuter, så jag och Jim fick kolla färdigt ensamma :)

I söndags åkte vi in till "Varberg centrum" en sväng, satte och vid fästningen och sedan körde vi Emma till stationen. Sen blev det massa mer mys i stugan.
Bestämde oss även för att dra vidare redan på måndagen eftersom att Ozzy inte alls kände sig hemma och bara kissade överallt =P

Ja, så igår åkte vi vidare till Mullsjö där Familjen och min brors familj med alla barnen var. Hur mysigt som helst :) Så nu har jag fått träffa Michaela också, sötan.. blir inte att man kan träffas så ofta när hon numera för i Falköping hos sin pappa (min bror)

Nu är man iaf hemma igen, tråkigt som bara den, men så är det. Dessutom skulle Jim fixa färdigt sin arm idag! funderar på att antingen åka ner till Sabina eller be Veronica komma ut med sina vovvar :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0