1 augusti

Idag är det 1 år sedan jag fick kontakt med Jim för första gången, tänka sig vad tiden har gått fort!

Igår var det en riktig slappdag, sov rätt länge, sedan blev det mys i soffan med älskling.. en sväng upp till mamma och dom och tvättade, handlade.. och sedan var vi hos Sabina och hälsade på en sväng.. drack kaffe och tjötade om det mesta.

Sedan blev det åter igen mys i soffan.

Idag är det jobb på schemat.. efter jobbet, haha ska jag iväg och göra en sak.. än så länge hemlig.. vill inte att någon ska veta förrän jag är helt säker :) BIG BIG SMILE!

På måndag är det ÄNTLIGEN semester och då drar vi till Öland, mamma och pappa är redan där.. dom ligger ute och solar, fan vad härligt! Bara såååå typiskt att Jim ringde nyss och hade fårr punktering.. så innan vi åker på måndag blir det till att åka och byta däck. :)

Postat av: Frida - Philips mamma

Juli? Nu är du ute och reser hjärtat. Det är augusti!

Ajdå, jag ska genast fixa detta.. (när jag har tid...) :) Puss

2009-08-01 @ 21:34:09
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0