Okej

Jaha ja, så du tror att jag lurar dig.. men jag kan ju skriva såhär då..

Kommentaren du hade skrivit den 22 Oktober, 12:41 var postat från Ulricehamn.. och kommentaren du hade skrivit 24 Oktober, 14:27 är postad från Finspång.. dessutom sitter du på Hi3G Access.
Tycker du fortfarande att det är nödvändigt att jag skriver ut ditt namn? =D
Och det är ingen idé att neka, för man kan kolla upp ip-nummret på kommentarerna och sedan söka efter det så får man upp allting =)



Nu ikväll har vi iaf varit och handlat lite och så. Pratat med min älskling i telefon.. sakna massa =/
Nu kollar jag lite på film, ska strax lägga mig.. upp tidigt i morgon för att åka till Falköping på kalas.

god natt på er sötnosar

Postat av: :)

Det har du rätt i !!!

Stämmer helt klart ;)

Hade bra.

2008-10-24 @ 23:23:51

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0