27 november

Jag har bloggtorka, otrolig bloggtorka. Har faktiskt egentligen inte ork. Så är det.

Dom senaste dagarna har jag iaf inte gjort mkt vettigt alls. Är slö och har ingen matlust. Kanske börjar bli sjuk?
Igår var jag och älskling runt och kollade present till mamma iaf, hittade lite.. men inte allt. Så idag fick jag shoppa resten. Var även i Knalle med syster och kikade.. köpte en vas och satte i lite strån och en blomma, passade utmärkt på den nya byrån dom har köpt till köket. Hon fick även två jätte fina ljusgrejer av syster.
Dessutom fick hon dom lite i förväg eftersom hon inte fyller år förrens på lördag. Men vi passade på att ge det nu när syster är här.

I morgon ska det iaf bli massa roligt. Först träna aerobics och sedan på kvällen blir det ut och käka med jobbarkompisarna, alltid trevligt =) Sedan blir det nana hos baby <3


Hmm, riktiga kompisar.. finns dom?
Helt plötsligt slutar dom flesta bara att höra av sig.. vadå tror dom typ att baraför att man har kille så har man inte tid för sina kompisar längre, eller vad?!
Visst kanske inte heller hör av mig hela tiden, men jag tycker inte bara att det är min sak att höra av mig hela tiden, eller?!



Baby, du är bäst! <3

Postat av: Kicki

:(

2008-11-28 @ 23:46:20
URL: http://kristinschelin.blogg.see

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0